افسران - کوکاکولا بنوش تا از اسراییل حمایت کرده باشی!

افسران - کوکاکولا بنوش تا از اسراییل حمایت کرده باشی!

امّا از همه مهمتر آرم مشهور شرکت «کوکاکولا» است. اگر این آرم را جلوی آینه بگذارید (معکوس کنید) به این شکل در می‌آید.
 
با کمی دقت می توانید متوجه شوید که عبارت انگلیسی coca cola  به صورتی طراحی شده است که با معکوس کردن آن، یک عبارت عربی، آشکار گردد.
فکر می کنید که ممکن است طرحی چنین دقیق و حرفه ای، تصادفی ایجاد شده باشد؟! برای کسانی که اندک آشنایی با مقوله«نمادسازی» دارند پذیرش این واقعیات سخت نیست.

حالا به نظر شما نوشیدن نوشابه ای که  عبارتی صریح در نفی رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم)و قبله مسلمین و به نیت دشمنی با اسلام روی آن نقش بسته، چه آثار و تبعاتی در جسم و جان مسلمانانی دارد که از آن استفاده می کنند؟
نباید از خود بپرسیم که شعار«مرگ بر آمریکا»و«مرگ بر اسراییل» ما تا چه حد آگاهانه است؟ چطور می شود این نوشابه ها را خورد و مرگ بر اسراییل گفت؟و آیا تولّا و تبرّا جز این است که به یاری مسلمین بشتابیم و از کمک به دشمنان اسلام دست برداریم؟ شاید بگویید که این نوشابه ها در داخل کشور تولید می شوند و ساخت اسراییل نیستند. اما اولا مواد اولیه و فرمول ساخت این محصولات از همان شرکت ها گرفته می شود و در ثانی، سود حاصل از فروش این نوشابه ها به حساب این شرکت ها واریز خواهد شد. به عبارت دیگر آن هنگام که فرزند دلبندتان مشغول خوردن یکی از این نوشابه هاست، پول شما در مسیر نابودی فرزند دلبند یک مسلمان فلسطینی یا لبنانی به جریان افتاده است.